فرمانده سپاه ناحیه قشم:

نشست بصیرتی و تبیینی فرمانده سپاه ناحیه سپاه قشم با مدیران مدارس بخش شهاب و حرا  

معلمان منبع فضایل و الهام برای دانش آموزان و جامعه هستند و نظام استکبار با وجود چنین عنصری در جامعه مشکل دارد
کد خبر: ۹۵۳۹۹۸۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

نشست بصیرتی و تبیینی فرمانده سپاه ناحیه سپاه قشم با مدیران مدارس بخش شهاب و حرا

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با فرا رسیدن شروع بازگشایی مدارس، نشست صمیمی و بصیرتی و روشنگری و جهاد تبیینی باحضور جناب سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده سپاه جزیره قشم، محمد خشاب رئیس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرا ، سرهنگ نجیبی فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) طبل، سرگرد پور مرادی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی جزیره قشم و مدیران مدارس بخش شهاب و حرا برگزار شد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه قشم با بیان اینکه معلمان منبع فضایل و الهام برای دانش آموزان و جامعه هستند و نظام استکبار با وجود چنین عنصری در جامعه مشکل دارد، تصریح کرد: معلمان سازندگان اندیشه و شخصیت یک جامعه هستند.

 

سرهنگ امیری کیا افزود: یکی از اهداف مهم دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی معلمان بودند که خوشبختانه معلمان ما با اتکا به بصیرت و بینش والای خود بر جنگ شناختی و ادراکی دشمن پیروز شدند.

 

اظهار داشت: یکی از تاکتیک‌های دشمن در اغتشاشات سال گذشته این بود که می‌خواست بین دانش‌آموزان و معلمان فاصله ایجاد کند و از این طریق ساختار نظام تعلیم و تربیت ما را به هم بریزد که خوشبختانه معلمان ما به موقع نیت دشمن را فهمیدند و توانستند با روحیه مهربانی و نجابت خود جلوی ایجاد حوادث تلخ در مدارس را بگیرند.

 

وی ادامه داد: در قلب این رسالت عظیم، تعلیم، تزکیه، اخلاق، کرامت و ... عناصر اصلی هستند و آموزش و پرورش در قلب این میدان است، زیرا شخصیت هر جامعه آن چیزی است که در قلب، ذهن، روح و جسم جامعه نهفته است و معلمان سازندگان اندیشه و شخصیت یک جامعه هستند. انبساط در علم و جسم از فضایلی است که خداوند برای پیامبران قایل است و این آموزش و پرورش است که روح و جسم کودکان و نوجوانان را می‌سازد.

 

سرهنگ امیری کیا با تاکید بر نقش مدارس در تعیین سرنوشت جوامع تصریح کرد: از مدارس انسان‌هایی فارغ التحصیل می‌شوند که زعامت عالم را در دست می‌گیرند و احیای یکی از این کودکان احیای تمام بشریت است و یکی از منابع بزرگ الهام معلمان هستند.

 

فرمانده سپاه قشم گفت: جنگ دشمن با ما بر سر جایگزینی منابع الهام است که معلم مظهر فضایل یک جامعه و منابع این الهام است و شخصیت معلم در دانش آموز تکثیر می‌شود و معلم پرورش دهنده روح و هویت آفرین و قله‌ای از فضیلت‌ها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار